Keresés ebben a blogban

2010. május 18., kedd

egy levél

néha rendesen megcsavarja az ember szívét egy-egy levél. engedjétek meg, hogy most megosszak egy ilyet:

"Szia Péter!

Nagy boldogság ért ma, amikor megérkezett a melóhelyre a postás, vitt a szél rendesen......, totál boldogságban úsztam!!!
Köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hát, nem tudom, hogy Neked milyen érzés lehetett először a kezedbe fogni a CD-t, de nekem szavakba önthetetlen! 6 hónapja erre vártam, egyre türelmetlenebbül és egyre izgatottabban, szóval hatalmas boldogság volt! " ...hiszen ez volt minden álmunk sok- sok éven át...." És csak tetőzte a boldogságomat, hogy nagyon esztétikus külsőre, lerí róla az igényesség- kívülről is, szóval akit nem kötnek hozzá érzelmek, biztosan az is jó érzéssel veszi majd a kezébe!
A tartalom pedig......"kevés a szó, mivel jól kimondható.....", és tényleg nehezen találok rá megfelelő szavakat. Ahogy folyamatosan mutattad meg apró részleteit a lemeznek, valahogy mindig azt éreztem, hogy nehéz már tovább fokozni, és a Legyen ez az út-nál végképp úgy éreztem, hogy az a Csúcs, de itt tényleg nem ért véget a meglepetés.....:-) Egyszer azt mondtad, hogy "van még egy- két patron" a lemezen, és tényleg van- egyes Daloknál újra megállt a lélegzetem, ahogy hallgattam. Nehéz kedvencet kiemelni, mert valahogy így, egyben, és fokozatosan felépítve az igazi, valahogy még a Dalok sorrendjét is tökéletes telitalálatnak érzem. :-) A Bűnös éjt és a Van egy helyet azért még kiemelném ( az eddig ismeretlenek közül ), hát ezek tényleg "patronok" !!!! A Zene, a Szöveg, a Hangulat, és a bennük érvényesülő Hangod......, valahogy tényleg cserben hagynak a szavak, és képtelen vagyok kifejezni a hatást.......Ezek, és a Legyen ez az út ráadásul érzelmileg is nagyon megérintettek....., szóval tényleg nagy az egész lemez hatása, olyan érdekes kettősség hallgatni: egyrészt fojtogatóan megérintő, másrészről pedig csodálatosan felemelő......!!!
Ja, és nagyon megható a befejezés, jó volt újra hallani Öcsi hangját! Talán csak én vagyok nagyon tudatlan, de nem ismertem ezt a dalt eddig, viszont nagyon találó és odaillő. Igazi szeretetteljes megemlékezés Róla....., olyan, amin érezni, hogy nem "divatból" készült, hanem szeretetből és barátságból......
Megint elég bőbeszédű lettem, bocs....! :-) A lényeg, hogy gratulálok, nagy Értéket képvisel!!!! Ne törődj vele, hogy milyen nehézkes a boldogulás és az előrejutás vele, légy nagyon büszke rá!!!! Egy nagyon is valós másolata a Léetednek, egy hangokba és külsőbe burkolt Popper, ezer köszönettel és Hálával tartozhat Neked Mindenki, amiért részesülhet ebből!!!!

És végezetül, de nem utolsósorban azért szeretném megjegyezni, hogy nagy meglepetés volt az, hogy ajándékba küldted-, én nem így gondoltam és nem így kértem!!!! Most már világosak a szavaid amiket legutóbb mondtál amikor beszéltünk és említetted, hogy küldöd a CD-t. Én nem ezért segítettem, sőt, nem is éreztem ezt segítségnek. Amit tettem az tiszta szívből jött, na meg késztetésből, hogy ebből a Csodából mindenki részesüljön, mert ez olyan, amit mindenkinek hallania kell!!!! És bár nem érzem, hogy kézzel fogható lett az eredménye annak, amit tettem, ezek csak egy nagyon aprócska cseppek voltak a nagy tengerben, mégis hatalmas örömmel töltött el minden egyes visszajelzése a "sikernek".....!!!!

Szóval, ezer KÖSZÖNET Neked mindenért!!!!
Vigyen a szél...! :-)
Heni"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése