Keresés ebben a blogban

2010. június 21., hétfő

Viva, viva la Comet-ka!

Tyű ez a kis kuki hogy megnőtt! Mondta egyszer régen Vitray tanár úr egy közvetítés során. Igaz Ő egy fiatal sportolóra gondolt, aki közben megnőtt és ilyen kukis hangzású neve volt. Na ez jutott eszembe, amikor is elmentünk a Viva Comet idei szuper-giga partijára. Valamilyen furcsa oknál fogva, mindenki ott akart lenni ezen a rendezvényen, ami azt jelenti, hogy komoly celeb felvonulássá fajult ez az évek óta egyre nagyobb méreteket öltő esemény. A közönség hangjából ítélve ők sem voltak kevesen, na de hátul a VIP részen tömve volt hírességekkel és kevésbé híres szórakozni vágyó és nem mellesleg jó kapcsolatokkal rendelkező egyénekkel. Sokat segített az akklimatizálódásban, hogy SP szeniorral (Sipos Mirigy Péter) mehettünk, és hogy első utunk a pálinka standig vezetett. Itt kisebb kitérőkkel ugyan, de el is töltöttük az estét. Kedvesem kissé nehezen viselte a rettenetes hangzavart és hullámzó tömeget, neki még a pálinka sem tette szebbé az életét, de ez érthető. Nekem persze sok ismerősöm ott volt, akikkel próbáltuk megfejteni a múltat és a jövőt na meg, hogy kik is a jelöltek, illetve a nyertesek és miben is jók Ők valójában! Na erről keveset tudtam meg, bár van egy két fiatal, akinek munkáját követem és szeretem is, de azt hiszem ők nem annyira voltak jelölve de nyerni biztosan nem nyertek. Ilyen pl. Rúzsa Magdi, akit én nagyon csípek, és tisztelem az utat, amit kijelölt, de valahogy ott, akkor nem hallottam, a nevét. Kár. Komoly ruha felhozatal is volt és egyik másik fazon nagyon meleg holmikba vonult végig büszkén és vidáman. Néha úgy éreztem magam, mint egy meleg felvonuláson, csak kevesebb volt a menetelés és több a heteró. Ezen az estén ott volt mindenki aki számít és akinek nem volt épp haknija. Szóval összességében jól szórakoztam, bár zeneileg és szakmailag nem túl sok újdonságot hoztam haza, bár a látvány és a szervezés szépnek és jónak tűnt, megállná a helyét másutt is a világban. A végére maradt a desszert amikor is a SZP (Szolnoki Peti) és SP szenior szinkron-táncba kezdett, na azon fetrengtünk, kár hogy nem azt adja le a TV, abból volna mit tanulni. Kár hogy a rendezvényt beárnyékolta az a szösszenet, hogy a fellépők öltözőjéből elloptak egy-két gitárt meg ezt azt de, így lett egy kis krimi is az estében és így szórakozunk mi 2010-ben. Gratula mindenkinek, kivéve a tolvajoknak, és éljen a Comet soká, és jövőre ugyanott, a pálinka standnál találkozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése