Keresés ebben a blogban

2010. május 6., csütörtök

egy kis átba....ás!

Próbálok visszafogott lenni a dologgal kapcsolatosan de, kicsit felhúztam magam. Kimentem az egyik barkácsáruházba, hogy meghibásodott zuhany szifonomat kicseréljem egy újra és amiért a tegnapi nap 8 sikertelen próbálkozásom volt különféle szerelvény üzletekben. Ma új lelkesedéssel nekiindulva, az első üzletben találtam is. Eddig sikeresnek és pozitívnak mondható a történet. Kifelé jövet az üzletből egy hostess lány odalibben elém és megkérdezi mennyiért vásároltam. Erre séróból válaszoltam, hogy 3.247 Ft ért. Majd megkérdezte, hogy szeretnék-e egy 3.000 Ft értékű ajándék utalványt kapni. Mondtam, hogy nem köszönöm. Erre kicsit szomorúan azt kérdezte: és miért nem? Na jó, mondom, mit kell tennem? Hát csak néhány adat egy lapra és kész is vagyunk. Első kérdés az volt, hogy ajándék utalványt kérem vagy szeretnék esetleg ingyen repülni a malévval európában bárhova? Ez persze egy kártyával jár ami kb. 4.000 Ft. Hát kezd fura lenni, de mondtam, maradjunk az eredetileg beígért ajándékutalványnál. Jó mondta, és elkérte a személyimet, a lakcímkártyámat, és az adókártyámat!! Tyű mondom ez komoly kis ajándékkártya lesz. Három oldalnyi kérdés, adat hegyek, szinte már mindenről kifaggatott. Na végeztünk mondja itt kérek aláírást, meg itt meg itt. Akkor nézem jobban az egyik papírt, hogy felhatalmazom a bankot, hogy az adóságát behajtsa... Mondom, mi ez? Milyen adóság? Háát - jött okoska válasza - ha nem fizetném vissza a hitelt! Milyen hitelt? kérdeztem düledezett szemekkel. Hát amit most igényeltem! ÉN? én csak egy ajándékutalványra várok. Ja mondja a hölgy. Pedig ide van írva! Na ekkor már berágtam, kitéptem a kezéből az igazolványokat és a kitöltött CIB bankos hitelkártya és hitel igénylésemet, és még mindig udvariasan, bár némi indulattal elköszöntem, és közben azért kérdőre vontam, hogy miért nézik hülyének az embereket, miért kell félreinformálni az embereket és miért kell hazudni egy jó üzlet reményében. Aztán én kértem elnézést! Szánalmasnak tartom a CIB bankot, hogy ilyenre vetemedik egy áruházban, és átveri a gyanútlan embereket egy kis félrekommunikációval. Hány embernek fog ez a kis "ajándék" fájni egy év múlva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése