Keresés ebben a blogban

2010. június 16., szerda

Drága Managger úr!

A dolog egyszerűen és barátságosan indult, de mégis fura véget ért, ami kis közös történetünk. Mikor felajánlottam a Vigyen a szél c. dalomat Talmának, illetve az ő managgerének, akkor nagyon jó volt a fogadtatás, és jó ötletnek tűnt. Igaz mondtad kedves Stefano, hogy a szöveget kicsit jobban rá kellene passzítani Talmára. Ez meg is történt, átírtuk és a stúdióban felénekeltem, újrakevertük, ahogy kérted. Aztán sok beszélgetés, ahol gördítettük előre az ügyet, ötleteltünk, hogyan tovább, beszéltük át a részleteket, azt hogy közös videót készítünk a dalra, hogy közös promócióban veszünk részt. Én tényleg azt gondoltam, hogy ennek a dalnak üzenete, stílusa pontosan passzol Talmához, illetve azon mai hősökhöz, akik igenis ember feletti teljesítményük révén, a manapság igen letört, egykedvű Magyar ember példaképei lehetnek, és ehhez hozzátehet, segíthet a dal, a klip, és nem mellesleg még nagyobb értelmet nyer a dal megszületése. Akkor még nem sejtettem, hogy a kommunikáció azért nem világbajnokhoz méltó. Az hogy felajánlottam, az egy gesztus felétek, főleg Talma felé, hogy nem fogadtátok el végül, azzal sincs baj, hisz ez csak egy ötlet volt, egy lehetőség mindkettőnknek, tudtam lehet nemleges a válasz, és igenis néha szabad nemet mondani. Ahogy kezelted ezt a témát drága managger úr, az viszont nem méltó Talmácsihoz és egy világbajnok mannagerhez. Az utolsó megbeszélésünkön mindent tisztáztunk. Leadjátok részemre az archív videókat, hogy összevágjuk a klipet, és felteszitek a dalt a weblapra és ha itthon lesztek, közösen bemegyünk a tv-b,e rádióba, illetve eljöttök a lemezbemutató koncertre és partira és minden happy és minden szép. A videó nem lett leadva, a dal nem került fel. Le volt beszélve két tv-s szereplésünk, amit előtte nap este lemondtatok, valami közbejött... A partira sem jöttetek. A telefon nem vetted fel kedves Stefano - tudom elfoglalt vagy - emailre nem válaszoltál. Majd mikor megköszöntem, a korrekt együttműködést egy levélben kiakadtál. Hmm... Akkor ezek szerint nem is érted mi a baj? Szóval a sunnyogás, lapítás nem a legkorrektebb eljárás, sem itt sem máshol a világban. Én az őszinte, egyértelmű válaszokat és az egyenes embereket szeretem. Persze ezek után is tisztelem és szurkolok Talmácsinak, hiszen a sportteljesítményén, hozzáállásán ez a kis szösszenet, mit sem változtat. Szeretném ha sikeres lenne és büszkék lehetnénk rá mi Magyarok. Aztis remélem, hogy a kommunikációd is sikeresebb lesz a jövőben, és rád is büszkék lesznek majd egyszer az Olaszok. Sok sikert és Vigyen a szél!

1 megjegyzés:

  1. Sajnos naponta hallja, saját bőrén tapasztalja az ember, hogy inkorrekt emberek foglalnak el olyan poziciókat, ahol meghatározzák több ember napi létét, történéseit...
    Köszönöm, hogy közzé tetted!

    VálaszTörlés