Keresés ebben a blogban

2010. június 14., hétfő

Győzni minden nap

A mai tohonya, megfáradt világban néha fel kell rázni magunkat, hogy ne csak a tévéből, sajtóból kiokádott negatív energia érjen bennünket, hanem építsük magunkat lelkileg és testileg egyaránt. Szerintem minden nap kell egy kicsit győznünk, hogy úgy tudjunk menni az úton, hogy erős legyen hitünk. Olyan feladatot kell választanunk magunknak, amit meg tudunk ugrani és sikerélményként éljük meg. Én például mostanság futok kicsit reggelente, és mikor visszaérek a dombra úgy érzem magam, mint Rocky Balboa mikor is felrohant azokon a bizonyos lépcsőkön. És érzem ma is nyertem. Ha a tested nyerni akar, akkor az már nagyon jó jel és segítség a továbbiakban. Persze fejben dől el minden. A mindennapi kis nyerésekből aztán jön majd az eggyé vált nagy győzelem. Én ebbe hiszek, ezzel építem magam napról napra és hiszem, az út nem könnyű de a miénk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése